Kızlar 12 gün önce doğum yaptım postlarda hep sezeryan sonrası denmiş ama ben suni sancılı normal doğurdum. Doğum sancılarında döktüğüm o terler sanki yapıştı kaldı bana. Aşırı terliyorum geceleri hele uyurken saçlarım duştan çıkmış gibi ıslak sırtım keza öyle sürekli kıyafet değişiyorum duş alıyorum yok. Atlet çorap hak getire zaten görmek dahi istemiyorum. Benim gibi olan var mı? Bu durum ne zaman geçiyor 🫠