Merhabalar ilk kizim gec dollenmeydi 29 haziranda regl olmustum kisa surmustu az kanamam olmustu 11 temmuzds verdigim kanda 0 cikmisti deger 4 agustosta 6bini gormustum bir anda
Simdi de bu ay regl erken oldum kisa surdu az kanamayla doktora gottim vajinal muaeyen yapti ve kan istedi beta 0.100 cikti ama benim kandan bir gun sonra kahverengi akintim geldi muayeneden dolayi mi anlamadim ve bu aralar inanilmaz bir regl agrisi gibi agrim var tansiyonum vs dusuyor ilk bebegimde de boyle olmustu sizce yine hamile olabilir miyim gec dollenme midir