Cuma günü öğlen 15 aylık bebeğim ilk doz bexsero oldu
Ateşi çıkmasın diye 6 saatte bir calpol ya da dolven verdik söylendiği üzere. Ateşi 37.5 civarındaydı
Bugün (pazartesi) sabahtan itibaren ilaç vermedim ateşi 37 idi. Ama şimdi yine 38 oldu
Aşıdan beri 3.5 gün geçti hala ateş olur mu?