mihrainciannesi sıvı geliyor ise normal değil olmaması gerekir. Enfeksiyon kapmış olabilir. Günde 1 defa batikon ile pansuman yapın,kuru tutmaya özen gösterin. Bayramdan sonra da doktorunuza gidin muayene olun mutlaka hatta yarın gitme şansınız var ise gidedebilirsiniz daha iyi olur. Uç taraflar da şişlik normaldir ama o kısımlara düğüm atıyorlar,bende de vardı doktorum normal olduğunu düğüm attığını zamanla geçeceğini söylemişti.