Aynen benim benegiminde öyle oldu görsel atar mısınız aynısı mı diye bakayim yüzü cok tüzeldi hicbisey yoktu sonra bi anda kucuk sivilceler cıktı kabarıklar olustu doktor egzama dedi alerji yapmis dedi ama alerji icin test istemedi süt ve süt ürünleri kuklanma dedi mustekanın kremini sür sedi. Kızarıklıgı gecti suan ama hala pütürtü ve kuruluk var. Eger cok ileri derexede degilse bence kortizonlu krem kullanmayın sonucta zararli doktoe bize vermedi hiç öyle biseu