Benimkisi 18 aylık tek dediği anne, baba, memmem, hamham, abla… Daha su demesini bile öğretemedik gün içinde en çok istediği şey olmasına rağmen… Emziğe daha yeni yemi emm demeye başladı. Ben de korkmuyor değilim yani.. Büyük kızım 15 aylıkken attım, toka toka, bab gel şeklinde iki kelimelik cümleler kuruyordu
Bilemiyorum inşallah açılmaları uzun sürmez