İşlerimi onu kanguruya koyup yapıyorum. Vücudumu çok yoruyor ama yapacak başka bir şey yok. Bazen de mama sandalyesine koyuyorum, önüne oyuncaklar veriyorum, onları hemen atıyor. Mutfaktan kap kacak veriyorum, birazcık oyalıyor. Yine çok uzun durmuyor ve yine kanguruya alıyorum ya da işimi yarım bırakıyorum. İş yaparken kendim de bir şeyler izlemiyorum, kulaklık kulağımda sadece dinliyorum. Henüz 8 aylık. Hiç ekran göstermedim, inşallah en az 2 yaşına kadar da göstermeyeceğim.