İki sene kadar önce arkadaşımı rüyamda gördüm. Bana yardım et diyordu. Sonra birilerinden kaçıyor ve ölüyordu. O gece sabaha kadar uyuyamadım. Sabah aradım ve bana ilk cümlesi “ beni kurtar yalvarırım” demesi oldu. Hemen ailesine haber verdim. Eşi elinde bıçakla sabaha kadar başında beklemiş ve kızı uyutmamış. Şizofreniymiş meğerse. Kızın haberi varmış ama diyememiş.
Kendimi çok kötü hissettim ve bi süre kendime gelememiştim.
Geçen hafta da annemin komşusu bi abla var onu gördüm. Evi bi suyun üzerinde gidiyordu kızı da benim yanımda ve bize el sallıyordu. Kadının sabah vefat haberini aldım. Öyle ciddi bir hastalığı yoktu. Beynine pıhtı atmış. Ve işin garip yani. Rüyayı sahurdan sonra gördüm ve o abla da sahurdan sonra vefat etmiş.
Artık rüya görmeye korkuyorum. Çünkü çoğu hemen çıkıyor. Bi rüya görsem acaba yine birilerine bir şey mi olacak korkusu yaşıyorum.