tayincibires Kızlar her gün 1 avokado yiyorum. Bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor. Bi zararı var mıdır acaba?
cokbilmismom tayincibires bi avokado fazla değil mi ya yarım yiyin bence yararlı şeylerin fazlasida zarar
momas tayincibires yağ açısından çok zengin bir ürün bende her gün yarım yiyorum yarısını da oğlum yiyor
aylaa26 tayincibires avokado çok faydalı ama 1 tane fazla bence yarım yiyin günde sağlıklı yağ olsada porsiyonu çok fazla
mamabear_ tayincibires yani 1 tane çok değil mi? Yarım falan yeseniz. Her şeyin fazlası zarar. Ben de sık tüketirim ama 1 tane fazla bence
Kuzularinanasi tayincibires hergun cok yaaa ayy nasil yiyorsunuz.guzel hos ama hergun yenmez herseyin fazlasi zarar bnce.yarim yarim yiyebilirsiniz haftada 1 2 kez yeterli.ayni besinle sirf faydali diye tek besinle beslenmeyin