eliiifogz Kızlar post açmıştım hangisi iyi diye kameralı telsiz almaya karar verdim kullanıp memnun kaldığınız marka hangisi neyi önerirsiniz
Lavinyaam- eliiifogz ben tapo kullanıyorum bebek ağlama bildirimi var ve aşırı memnunum ses ve görüntüde güzel
eliiifogz azrasrld bebevo görüntülü telsiz sipariş ettim umarım memnun kalırım 🙏☺️ kurulumu ayarı falan çok mu zor başta
eliiifogz azrasrld merhaba bende ondan sipariş ettim ürün bugün elime ulaştı vox moduna aldım ama en ufak bir hareketinde ekran ışığı yansın istiyorum yada seste düşük moda mı almayım yüksek moda mı hangisi olmalı
azrasrld eliiifogz evet ses geliyor yani bir telefon kadar net değil ama görebiliyorsunuz gece görüşü de gayet iyi
eliiifogz cbkckbr merhaba bende ondan sipariş ettim ürün bugün elime ulaştı vox moduna aldım ama en ufak bir hareketinde ekran ışığı yansın istiyorum yada seste düşük moda mı almayım yüksek moda mı hangisi olmalı
cbkckbr eliiifogz vox modda kullanıyorum bende ses çıkardığı anda ekran açılıyor zaten denediniz mi onda
azrasrld eliiifogz yani benim ses yüksek modda ben yanımda tutup hep baktığım için hareket ışığına pek dikkat etmedim genelde ağlarsa sesi gelsin veya otururken izliyim diye bakıyorum
eliiifogz cbkckbr hayır yapamadım normal modda kullanıyorum hareket etse de ekran açılmıyordu bende kapattım o modu