Merhaba güzel anneler
15 ve 27 aylık 2 kız bebeğim var grip oldular doktorumuzun verdiği ilaçları 4 gündür düzenli kullanıyoruz ama göğüslerindeki hırıltı geçmiyor beslenmek istemiyorlar banyo yaptırıyorum yumuşasın rahatlasınlar diye ama bikaç saat sonra yine aynı oluyor evde ne yapabilirim göğüslerini yumuşatıp balgamı sökmeleri için sizin yaptığınız bir şey var mı