Kızlar merhaba. Bebegim sadece mama ile besleniyor. Normal haftasinda dogdu fakat gelisim geriligimiz vardi biraz minik. Aslında bana göre normal gibi ama 4 aylik bebeklerin yaninda durunca biraz kucuk kaliyor. 6.300 kg suan 4 aylik. Normalin icinde diye dusunuyorum. Bebek kiyaslamak huyum adetim degildir saglikli olmasi benim icin yeterli. Zaten anne sutu almıyor, bir de mamaya cici bebe (tabi şu organik olan bisküvilerden bahsediyorum marketlerdeki bildigimiz cici bebe degil) gunde bir kere mamanin içine atsam nasil olur baya zarar mi yüklerim bebisime🥹 lutfen beni yargilamayin sert elestirmeyin ilk hamileligim ve anne yuregi. Zaten gelisim geriligi var diye şuan olmasa bile ilerde yasitlarina yetisemez diye korkuyorum emziremedigim icin de kendimi sucluyorum. Herkese hayirli bayramlar simdiden 💕