Kızlar kızımda 10 aylıkken başlamıştı bu durum şu an 19.5 aylık. Otobüse dolmuşa bindiğimizde rezil oluyoruz gideceğimiz yere kadar 1 saniye susmadan ağlıyor. Parka gidiyoruz elimizden geldiği kadar dışarı çıkarıyoruz ama kalabalık mağazalar özellikle erkeklerden çok korkuyor. Gurbetteyiz hiç doğru düzgün komşumuz arkadaşımız olmadı sadece ben ve babası. Erkekleri yolda bile gördüğü an arkama saklanıyor. Ama toplu taşımada çığlık kıyamet. Oyun grubu mu işe yarar yokssa sürekli toplu taşımaya mı bindirmeliyiz nasıl geçer bu durum? Ne zaman biter lütfen 2 yaşa gelince biter deyin 😥