tugbayldrm51 öncelikle sezaryenden gelmemiş gibi düşünmeyin 🌸 benim de en büyük korkum buydu sezaryen doğumla ilgili ama her negatif düşündüğümde hayır bol bol sütüm olacak diye kendimi telkin ettim. Ve bol bol karışık kuru meyve hoşafı içtim(doğumdan birkaç gün önce başlamıştım içmeye). Sonuç bol süt 🙏 eminim sizin de en yakın zamanda gelecek, gelmezse de bebişin ve sizin canınız sağ olsun çok iyi içerikli formül mamalar var 💕