deepwater Kızlar eşim stok yapmış light pastörize süt almış bir sürü bayağı önce bugun bir baktım tarihi geçeli 3 ay olmuş valla içtik durduk bir de. Şimdi sütlaç yaptım tadında hiçbir bozulma yok sütün dökmeli miyim sizce??
GezginPaNDa deepwater onların içine öyle bir katkı maddesi koyuyorlar ki 6 ay geçse bozulmaz. Her kuyuda tadına bakıp hızlıca tüketin
mamabear_ deepwater ben et, süt gibi ürünlerde riske atmam. 1 gün bile geçse tüketmem bir de 3 ay geçmiş
rana0234 Öncesinde icmişsiniz ama bilemedim ki,yanlış da yönlendirmek istemem,Allah korusun birşey olursa diye🤔
mamabear_ GezginPaNDa yanlış bilgi. Sütlerin içinde kesinlikle katkı maddesi yok. Özel ambalaj ve ısı ile dayanıklı hale getirili. Katkı maddesiyle değil.
Yusufagahinannesi GezginPaNDa saçmalamayın ya. Uzmanlığınız ne ki böyle bi şey öneriyorsunuz insanlar zehirlense canlarından olsa vebali alabilir misiniz ?
GezginPaNDa Yusufagahinannesi üslubunuza dikkat edin. Siz kimsiniz saçmalamayın falan. Aynı yorumu daha farklı da yazabilirsiniz . İnsanın asabını bayram günü bozmayın
Yusufagahinannesi Kesildi diyorsunuz ki kesilmese bile skt geçmiş hiç bir ürün tüketilmemeli. Allah korusun nasıl böyle bir riske girersiniz
Kuzularinanasi deepwater skt bosuna yazilmiyor.3 ay cok uzun bi sure.kesinlikle icmeyin kullanmayin dökün.1 gun bile gecse ben dökerim.
GezginPaNDa Yusufagahinannesi Katkı maddeleri hakkında bilgim olmasa yazmazdım zaten diliniz kadar kötü bir bayram diliyorum.
deepwater Kızlar tadında assla bir şey yok 😂 ben gene riske atmıyorum da emzirdiğim için eşim afiyetle yedi valla sütlacı