Sum87 doktor eli ve bünye ile alakalı olduğunu düşünüyorum.. 14 ay oldu benim iz epey belli pembe renk ve çıkıntı var dikiş yerinde tamamen çizgi gibi kalacağını zannetmiyorum, umrumda da değil açıkcası 🙃 ben ilk günden çok fazla hareketlendim, ondan olduğunu söylediler tabii cilt yapımda hassas .