Kızlar bebeğim normalde ilk haftalarda iyidi kakası daha rengi yeni yeni dönmeye başlamışken 2-3 günde bir yapmaya başlamıştı ama o zamanlar huzursuz etmiyordu yapmak istediğinde kucağıma aldığımda ıkınarak yapıyordu ama 1 aydan sonra şimdi gene 3-4 günde bir ama yapana kadar çok huzursuz kıpkırmızı olana kadar ağlamalar kendini sıkmalar bitmiyor kakasını yaptıktan sonra 2 gün iyi olur sonra gene geçince gene huzursuz damlalar kullanıyorum zeytinyağı verdim son çare geçen acile gittik lavmanla fitil yaptılar ondan sonrada iyidi şimdi gene aynı olduk neler yaptınız böyle mi gider hep üzülüyorum artık sıkıntı çekiyor farkındayım elimdende bişey gelmiyor