ipeksibel Kızlar bebeğim 14 aylık 2 dir banyo yaparken krize giriyor sudan çok korkuyor su da sap sap oynayan bebek gitti yerine aşırı korkan bebek geldi sabunlu bir sekidle eşime sarildi suyu döktüm ama krize girdi enden acaba
Deletedmom_215 ipeksibel benim oğlumda dönem dönem değişiyor bazen çıkmamak için ağlıyor bazende girmemek için ağlıyor henüz neden böyle yapıyor çözemedim 😂
[silindi] ipeksibel bizimki de bi kere su yutmuştu boğulucak gibi olmuştu sonra bir ay kadar suya yanaşmak bile istememişti öyle bir şey mi oldu acaba
gokceege ipeksibel üşüyor olabilir benim oğlumda suyu çok seven bir bebekti bu aylarda biraz girmek istemiyordu . Şimdi tekrar iyiyiz 😌
ipeksibel [silindi] kafasından dokunce aslında az da dokuyorum kulakları da kapatıyorum ama yine de ağlıyor kafadan dökünce siz soyleyince aklıma geldi
[silindi] ipeksibel böyle gün gün alıştırın bi gün leğene su koyun oyunlar oynayın bi gün lavaboda suyu açıp oynayın vs sonra yavaştan banyoya geçin yine minik minik değdire değdire tekrar alıştırın biz öyle yapmıştık 😊