sufflee neden olduğunu bilmiyorum ama benim de öyle. 3 saatte sütün dolduğu söyleniliyor ne kadar doğru bilmiyorum ama oğlum saat başı emdiği için pek mümkün olmuyor. Doktoruma sormuştum uyku problemimizde var ztn yetmediği için mi uyumuyor diye ama mama verince de durum değişmedi o yüzden gerek yok demişti doktorumuz mama vermiyorum sadece anne sütü ile devam ediyoruz