9 aylık bebeğim 1 haftadır sulu kaka yapıyor ve günde 4 kere falan. 1 hafta içinde üç tane farklı doktora götürdüm gösterdim ENFEKSİYON YOK dediler ilaç tedavisi vermediler reflör toz kullanıyoruz sadece ama hiçbir faydası da olmadı yine de vermeye devam et dediler bugün de gittim çünkü benim sorum ishali kesecek bebeğime neler yedirebilirim bilgisi tecrübesi olan anneler yazarsa çok sevinirim çünkü 1 haftada 500 gram da zayıflamış ama susuz kalmamış dediler ishali ne keser ??!