nefesercu Kızlar nasılsınız? Benim bebiş bugün 1ay 1 günlük oldu 4 gündür kaka yapmıyor sadece anne sütü alıyor, doktora götürdüm içim rahatladı ama sizin başınıza geldimi böyle bi durum?
aysaysaya nefesercu merhaba sadece anne sütüyle besleniyorsa 10 güne kadar yapmayabilir endişe etmeyin lütfen
lena00 nefesercu benim kızım 10 günde 1 falan yapardı doktorlar normal karşılıyor ek gıdaya geçince düzeldi
laymeriii nefesercu benimde 2 aylık benimde 1 ay sıkıntısı olmuyordu yapmasada ama artık ağlamaları sıkmaları ıkınmaları bitmiyor napcağımı bilemiyorum ya
nefesercu laymeriii benimki huzursuz değil gazı çişi çok süper gereksiz çok sadece kaka yok ortada :/ normal deniyor ama gene günde 1-2 kere kaka görmek istiyorum muhtemelen hep öyle alıştığımız için normali bu geliyor
lena00 nefesercu evet bizde öyleydik hiç bir huzursuzluk yoktu 7-10 gün arası yapardı ama boynuna kadar çıkardı 🤣🤣
nefesercu lena00 valla bu kadar kaka görmeyi istiyceğim aklıma gelmezdi şafak sayıyorum resmen bu annelik ne zormuş