Anneler merhaba. Biz ek gıda serüvenine başlıyoruz ama benim organik ürünler hakkında pek bir bilgim yok. Ognatural diye bir sayfa var ürünlerini kullanan var mı? Ya da ebebekte satılanları tavsiye eder misiniz? Nerelerden alıyorsunuz özellikle bebek zeytinyağı tavsiyeniz varsa çok memnun olurum. Bizim köyden geliyor içimi biraz ağır o yüzden bebeğim için ayrı almak istiyorum. Daha önce kuzenimin internetten aldığı ürünlerde kurt çıkmıştı, organik olduğu için olması normal diye savunma yapmışlardı. Bu yüzden her yere güvenemiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🥳