gezgin_anne Oğlum 5 aylık oldu 2 gündür ne doğru düzgün emiyor nede mama içiyor bide sürekli ateşi inip çıkıyor niye olabilir diş belirtisimi bunlar
Deletedmom114 gezgin_anne 1 haftadır iyi gibiydi 5 ay bitti bizde huzursuzlaştık 🤷🏻♀️ uyumuyor sadece ağlamak için uyanıyor uykusunun olduğundan eminim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ecegulcesimdemir gezgin_anne biz de tam 4 ay 14 günlüğüz ve aynı durumu yaşıyoruz damakları biraz şişti sanırım diş yani inşallah dertleri dil olsun da başka bir şey olmasın 🙏
Sum87 İnşallah bir an önce çıkarırlar bizde öyleyiz bu aralar ama bir türlü çıkmıyor 8 . Ayımız bitecek