mucizemm94 3 ve 4 diyorum. Evde olduğu sürece evin işini de yapar çocuğa da bakar zaten oğlum çok babacı yani babası varken beni görmez yanıma gelmez. Haftasonu nöbeti olmazsa evde de durmayız gezeriz ya da aile büyüklerine gideriz arkadaşlarla buluşuruz veya o ayrı takılır çevresiyle ben ayrı takılırım illaki bi şeyler yaparız yani