Senaoz21 Bende ev deyim bebeğimle eşim 3 yaşında ki oğlumu parka götürdü bin anda yanından fırlamış salıncak çarpmış morardi şişti diyor. Buz koydurmuyormus. Ne yapabiliriz baska
Senaoz21 Hastaneye götürsun mu ben simdi desem gerek yok der çocuğu eve de getirmiyor atm ye gitti ordan gelecek sabır çekiyorum sabır resmen eşimle aram iyi deil birşey diyemiyorum lafım geçmiyor ki ona