blackbird Bebeğim 4 ay 27 gün oldu . Henüz saçıma boya kullanmadım. BioMagic doğal saç boyası diye aldım ama biri boya dedi biri boyama dedi korktum boyamadım. Beyazlarımla özgüvensiz kaldım öyle. Sizler ne zaman boya yaptınız ? Bu boyadan kullanan oldu mu ?