20 günlük bebeğimi hem anne sütü hem de mama takviyesi ile besliyorum. Anne sütünden sonra kusuyor mamadan sonra kusmuyor. Sebebini bilen var mı? Acı çekerek emziriyorum resmen ama sütüm olduğu gibi çıkıyor çok üzülüyorum bu duruma. Bir problemi olsa mamadan sonra da kusar diye düşünüyorum