sydsv Merhaba hanımlar, Bebeğim sadece kucakta dalıyor, yerine koyduğum an uyanıyor, kundak vs işe yaramıyor, önerisi olan var mı napabilirim böyle çok zor oluyor :(
geceyi_saran_anne Canım benim bebeğimde öyle öncesinde yatağında biraz kitap okuyorum hafif uykusu geliyor ağlamaya başlayınca kucağıma alıyorum kucağımda gözlerini kapatınca yatağına yatırıp elimi göğsüne koyup pışpışlıyorum böyle böyle bana bağımlılığını azaltırım diye düşünüyorum
atlasmomy12 Ben çok ince sert bir yastık yaptım önce kucağıma alıp pışpışlıyorum sonra yavasca dizlerime o yastıgı koyup ona yatırıp pışpışlıyorum sonra yastıkla yatagına bırakıyorum