Kızlaaar ben acemi anneyim ilk bebeğim ve şu an bebeğim 3 aylık olmak üzere. Yaşadığım şehirde hava 18-20 derece şu an ama ben bebeğimi nasıl giydireceğimi bilmiyorum. Şimdiye kadar dışarı çıkarırken hala kundak ve battaniyeye sarıyordum birazda serindi ama şimdilerde artık yaz geliyor fakat daha da küçük olduğu için nasıl giydireceğim konusunda bilinçsizim. Annemlere kalsak hala battaniyeye falan sar diyorlar ama bebeğim terliyor bu sefer lütfen yardım edin 🥹🥹🥹