guldemirekin Merhabalar anneler bebeğim 3 aylık doktor gazı için nbl probiyotik drop verdi iki gündür hiç susmadan ağlıyor kullananlar var mı acaba
kubra11111212 guldemirekin biz gaz için değilde kabızlık için kullanıyoruz kabizligimiz geçti ama gaza fayda etmedi hem nbl probiyotik hemde sam simplex kullanıyorum hala gaz sancısı çekiyoruz.biraz kolik bizimkide ondanda fayda etmedi ins size faydası olur
alerjikbebekannesi12 guldemirekin alerjiniz olabilirmi acaba ? Süt yağı tozu var yanlış hatırlamıyorsam icinde
ikikizveanneleri guldemirekin biz de onu kullanıyoruz ama bazen unutabiliyorum benim kızım da kolik maalesef 2:30 aylık ve bazen çok fazla gaz sancısı çekiyoruz ek olarak gaz Dam ı da veriyorum bana mısın demiyor. Relactaz Damla damlatıyorum mamasına O biraz kolaylaştırıyor
babyboy32 guldemirekin bebeğim kolik bende kullanıyorum. Yanında gaz ilaçları da var kullandığım. Her ilaç her bebeğe iyi gelmiyor
guldemirekin kubra11111212 bizimkide kolik maalesef iyicene kötü oldu çocuk morarıyor artık ağlamaktan sizinki kaç aylık şuanda
laymeriii kubra11111212 düzene girdi mi benimde ilk ay onu vermişti 2. Aydayız ama kakayı 4-5 gündür yapmıyor huysuz ıkınıyor ama yapamıyor yapmadığım şey kalmadı doktorun verdiği diğer damlayı kullanmadım bugün o mu yapıyordu sıkıntı yoksa denk mi geldi bilmiyorum
guldemirekin alerjikbebekannesi12 bilmiyorum ki hiç ama bana doktor kolik olduğu için süt ve süt ürünleri tüketme demişti
kubra11111212 guldemirekin 2 ay 20 günlük bitmiyor ağlaması dediğiniz gibi morariyo ağlaya ağlaya perişan ediyor kendini
guldemirekin kubra11111212 probiyotik kullanmaya başladığımda sütlü ürünleri yemeyi kestim o yüzden şuan hiçbir etki olmadı probiyotiksiz deneyeceğim yine
kubra11111212 laymeriii 4-5 günde bir yapıyor biz buna şükrediyoruz önceden çok kötüydü ıkınmasi çok fazlaydı makat çatlağı oldu ıkınmaktan şu anda iyi
laymeriii kubra11111212 yok pardon biliyorum yanlış yazmışım yani öneri alayım onun önerdiği bi damlayı
serapaydin babyboy32 merhaba nbl probiyotik rengi şeffaf mıydı acaba bugün renginin koyulaştığını fark ettim siz öyle bi problem yaşadınız mı??
kubra11111212 babyboy32 gaz yaptığında çok fena ağlıyor morariyordu canınin yandığı belliydi çocuk doktoruna gittik anlamadı çocuk cerrahisine gittik orda dediler
babyboy32 kubra11111212 geçmiş olsun. Tedavisi var mı peki. Benim bebeğimde kolik burda okuyunca merak ettim
kubra11111212 babyboy32 madecasol krem ve Fito kremi sürüyoruz gündelik sıcak suya oturtuyoruz bir ay sonra gidicez kontrole