Aile draması yaşandı bizde bu konudan… bebeğim tüm akrabalarıyla görüşsün sevilsin isterken sanki uzak tutmaya çalışıyorum gibi lanse edildi ve çok kırgınım. Elini yüzünğ öpme, öpme işte ya! Derdim sen değilsin ki bebeğim. Çok sinir bozucu ama birileri kızıyor kırılıyor diye bebeğimi korumaktan vazgeçecek değilim.