lagerthaa termosa sıcak su,bi şişeye de soğuk su koyuyordum mamayı da mama kapları var bölmelerine içtiği ölçek kadar ölçüp koyuyordum ama bu şart değil yoksa eğer saklama kabına da doldurabilirsiniz içerisine de mama kaşığını atarsınız. Mama içeceği zaman biberona soğuk-sıcak ayarlayıp mamayı da döküp çalkalayıp veriyordum. Şimdi anlatınca kalabalık zor gelmiş olabilir ama 1 dakikalık iş 😂