Merhaba anneler dün öğlen menenjit aşıları nimenrix ve bexero 2.dozlarını olduk. Çok ağladı eve geldik sakindi uyudu uyandı . Huzursuzluk ateş başladı bi de bacak ağrısı . Azıcık bacağını oynatsın çığlık kıyamet ağlıyor. Ateşi için de calpol verdim üç saat geçiyor sadece azalıyor ama düşmüyor . Ilık duş aldırdık , alnına boynuna ıslak bez koydum yok. Uyku desen zaten yok gece saat 3 de sızdı iki saat uyudu. Ya ne berbat bi aşı bu . İlk yaptırdığımızda sadece huzursuzluk olmuştu . Bu saat oldu hala ateşi var calpol verdim düşmesini bekliyorum. Dünden beri zıbın ile geziyor . Üzerini hiç giydirmedim de örtü de örtmedim . Ya başka bi yöntem yok mu bildiğiniz şunu yap dediğiniz . Acile gitmek istemiyorum yapacakları şey belli . Kendim de hemşireyim ama bebekten sonra aptal biri oldum resmen