berosunannesi Ya ben bu ipli oyuncaklara sinir oluyorum ya hani arabalar oluyo ya arkadan ipini çekip bırakıyosun yürüyo gidiyo dün aldık bugün bozuldu gitti 🥲😂 düzeltme yolu var mı acaba
rana0234 berosunannesi eşiniz o işlerden anliyorsa oyuncağı kırmadan içini kontrol edip, düzeneğe baksın.Bizimki de öyle oldu ,eşime güvendim yapacak diye ,o da daha beter içine sıçtı.Çöp oldu oyuncak🤦🏻♀️
tospikannesi_ berosunannesi kaç aylık bebeğiniz ben o tür oyuncaklar bozulduğu için farklı şekilde oyuncaklar alıyorum daha iki gün önce bimde mgs nin trenini gördüm çok iyiydi kızım bayıldı tuşuna basıyorsun tren uçuyor ben bile keyif alıyorum oynamaktan😂😂😂😂
berosunannesi rana0234 ay evet ya çok sinir bozucu eşimin elinden o işler gelir ama bilemiyorum yinede baksın bence bizimki de çöp olacak 🤐
rana0234 berosunannesi hiç belli olmaz, çöp olmasa millet nasıl para kazanacak değil mi?O mantıkla ziyan olan bir sürü şey var neticede😔
rana0234 berosunannesi vallahi haklısın,sikilmamasi elde değil,ben olsam benim de canım sıkılirdı,sen yine de dikkatlice içini açtırıp yaptırmayı bı dene,belki kurtarirsin çöp olmaktan🙏🫂
berosunannesi tospikannesi_ aa iki gün önceyse kesin yiyip bitirmişlerdir o treni bimciler😡😂 ben cimcime araba bağımlısı babası sağolsun 😂
tospikannesi_ berosunannesi ah benim kide öyle süslü bir kız çocuğu ama ne hikmetse arabalara takık resmen otopark yapmışlar bir dünya büyüklü küçüklü arabalar kamyon itfaiye arabası ne ararsan😂😂
berosunannesi tospikannesi_ ya ahahhaha benimki de öyle bebeklerle hiç işi yok yüzüne bakmıyor onların işi gücü araba napıcaz böyle bilmiyorum 😂