gunduzanne Kızlar bebeğim 2 aylık, göz kontrolü için nasıl randevu alınıyor devlet hastanesinden? Bilgi verebilir misiniz
Elf1s1l gunduzanne yaşdığınız yerde şehir hastanesi varsa aradığınızda bebek olduğunu söyleyin ona göre veriyorlar randevu
rabiagn gunduzanne 4. Ay da kontrole gittik. normal göz doktoruna randevu aldık. Gözlerinin fotoğrafını çekti bi makineyle. Sağ sol değerler vs yazıyordu. Onu kontrol etti. Sonra ışıkla takip etti. Değerlerin normal olduğunu söyledi. Göz bebeği arasındaki mesafeyi ölçtü. 6-7. Ay yeniden kontrol istedi.
gklpsln gunduzanne genelde 4-6 ay arasında getirin diyorlar. Mhrsden normal göz doktoruna randevu alabilirsiniz. Işıkla muayene ediyorlar göz takibine bakıyorlar ve bir makine ile ölçüm yapıyolar. Biz 6 aylık iken gittik sonrasında 1 yaşında kontrol amaçlı yeniden çağırdılar
TalentedMom gunduzanne normal göz doktoru bakıyor çocuklara özel göz doktoru yok göz doktoruna gidebilirsiniz
ahsala Arkadaslar hiç zahmet edip gitmeyin el şıklatıp ışık tutuyo gözbebeğine bakıyor evde sizde bakabilirsiniz 7 8 aya kadar göz kayması normal 1 sene sonra tekrar bakalım diyip gönderdi bizi özele gittik bi de bomboş yere
yavuzselim25 ahsala aynen öyle oldu bizede ışıkla gözünün arkasında sinir varmı ona bakıyorum dedi 4. Aydan sonra gel dedi boşuna hastanelerde kalabalığa soktum çocuğumu