kızlar bebeğim 8 aylık evde sürekli beraberiz kucağımdan hiç inmek istemez ama eve biri gelsin hemen onun kucağına atılır bana gelmek istemez gel derim gelmez hatta kaçar benden bu çok zoruma gidiyor belki komik gelebilir daha küçük anlamıyor evet ama ne bilim annelik duygusu sanırım 🥲 sizin bebekleriniz nasıl böyle miydi sonra düzeldi mi merak ettim 🫠🫶🏻