Arkadaşlar Haziran ayinda doğum yaptım emziriyorum 6.ayda adet olmata başladım ama hep bı düzensiz 4 5 gün gecikiyo sürekli bu normal mi acaba bı kadın doğum doktoruna gitmem gerekiyo mu acaba aranızda bu gibi durumlar yaşayan var mı? Şuan adet olmam gerekiyo ama halen olamadım evet ağrım yok karın bel kasık ağrısı ama yok halen