Bebeğim 2.5 aylık dün gece acile götürdük nefes alamıyor öksürük var doktor nebilüzatorle vermek için rontokol ve cortair diye iki ilaç vermiş ama ne kadar vereceğimi bilmiyorum küçük olduğu için üstünde 2.5 ml yazıyor ama doğru mu yardımcı olur musunuz şimdi vermem lazım