derici Benzer durumlardayız, benim de bebeğim 3 aylık olmak üzere ama ne kucağımdan başka bir yerde uyutabiliyorum ne uyuyorum ne dinleniyorum,dışarda da huzursuz olduğu ve ağladığı için hava almaya çıkmak bile büyük lüks.Sizin desteğiniz de yokmuş Allah sabır versin,güç kuvvet versin inşallah.Gececek diyorlar ya inanıp bekliyoruz 🌼