Aranızda Dyson airwrap veya airstrait kullanan. Memnun olan var mı
Saçlarım gür, uzun, kalın telli, dalgalı ve kabarık. Şimdiye kadar saç yapmak benim için hiç zor değildi ama artık çocuktan sonra kurut şekillendir çok zamanımı alıyor. O yüzden almayı düşünüyorum ama kötü yorum da çok var bilemedim