20 günlük bebeğim var ve her yenidoğan gibi onunda uykuları çok düzensiz.. karnı doyduktan sonra uykuya geçmesi 2 saatimi alıyor zaten 2 saatte bir emzirmem gerekiyor napacağımı bilmiyorum. Yani emdikten sonra uykuya dalması 2 saat, 2saatte uyusa tekrar beslenmesi 4 saat sonraya kalıyor. Ay napacağımı bilmiyorum kafayı yiycem arrık bi düzene otutturamadım. Doktorlar 2 saatte bi emzir diyolar ama bu çocuk hep yiyip uyuycak mı hiç mi uyanık kalmayacak çocuğun tek aktivitesi emmek, uyumak, gaz çıkarmak 😶🙄