MinelAskEla Buda değişikmiş umarım tekrar başlarsınız bu adetinize 🥰
papatyagibi Oohh maşallah sadece böreğim var bu bayram 😀diğerleri hazıra kaçacağım
SooMin Kayınvalidem olmasaydı bende hazıra kaçardım 😆
ada00 Evet şuan çok riskli eskiden herşey olduğu gibi suda güvenilirdi 🥲
SooMin duş alırız bir de mezarlık ziyareti yapılır bugün
Leylaa_ İyi bayramlar olsun 💕
Minigim38 Doğu taraflı mısınız onlarda duymuştum bizde de keşkek olur
SooMin yok hayır kayseriliyim
Birdunyabircennetannesi Allah kabul etsin ziyaretlerinizi, iyi bayramlar 💐
Minigim38 Yakınmışız mutfak kültürü bakımından 🙂
SooMin evet 🥰