Mineebd Merhaba guzel anneler 15 aylik oglum ve 2 aylik kizim var. ikiz bebek arabasi almayi dusunuyorum. Tercihim önlü arkali olmasi. Konuyla ilgili bilgi, tecrube ve onerilerinizi bekliyorum. Urun satanda varsa 2. El degerlendirebilirim.
AzraDoga Mineebd merhaba, benimde ikizlerim var. Biz prego ibiza kullanıyoruz ve aşırı memnunuz. Heryere kolayca sığıyor,manevrası çok güzel. Kesinlikle tavsiye ederim.
Funda0161 Mineebd önlü arkalı olanda arkadakı bebek sıkılır dıye yanyana olandan aldım prego monart ikiz arabası baston olandan tavsıye ederım
Zehra_Ens Önlü arkalı olanlarda öndeki tam yatamıyo diye biliyorum kullananlar genelde bundan şikayetçi. Chicco echo twin kullanıyorum ben ikizlerim 6.5 aylık ve çok memnunum. Çok geniş değil rahatlıkla geçiyoruz kapılardan kullanışlı ve sağlam tavsiye ederim yanyana düşünürseniz
pinkyy Zehra_Ens tam yatamayanlar kardeş arabası aslında ve ikiz arabası diye satılıyor,bende ibiza var 1 senedir çok rahat kullaniyoruz
Zehra_Ens pinkyy araştırırken öyle dediler bi kaç modele de baktım öyle olunca sonra araştırmayı bıraktım arkalı önlüleri.