maysamoms33 Benim yeğenimin vardı ,ilk ay kontrolünde farkedildi.İleride büyük ihtimalle geçer ama 1 yaşında kontrol verdi.1 yaşında gittiğimizde dediği gibi geçmişti.Sen de kafana takma ,anneyiz tabi düşünmeden duramıyoruz.Düzenli kontrollerin yaptırırsın ,sizin de büyüdükçe bir şeyi kalmaz bence 🌸