2.5 aylığız sadece anne sütüyle besleniyor, önceleri az az sürekli her gaz çıkışında ve sulu sarı kaka yaparken şimdilerde artık günde 1 veya 2 günde 1 sulu taneli değil de balçık kıvamında yapmaya başladı. Rengi yine aynı klasik sarı. Probiyotik kullanıyoruz 1 aydır. Normal mi sizce?