Kızım 5 buçuk aylık dünden beri sürekli hapşırma ve burun akıntısı var hasta değil ateşi de yok bir sıkıntısı da yok ama üst üste defalarca hapşırıyor gözleri şişmiş yaşarıyor. Birazdan acile götüreceğiz ama merak ettim böyle bir durum olabilir mi başına gelen var mı?