5 ay 25 günlük bebeğim ile her uyku saatimiz ağlamaklı…..
Uyku rutini olusturmaya çalışıyorum, ayakta sallayarak uyutuyorum son 2 aydır ve doğduğundan beri her uyku saatimiz ağlamali… Ne yapacağımı şaşırdım artık.
Uyku eğitimlerini araştırdığım da 7-9 bin gibi fiyatlar aldım şu an bütçe ayıramayacagim ama neden ağlar bu kadar anlamıyorum
Sizin bebekleriniz de durum nasıl?