Kızlar oğlum 7 aylık gittiğim 2 doktorda kullanma gerek yok dedi gelişimi iyi dedi ama benim içim hiç rahat değil kullanmayan varmı aranızda yani demir ilacından mı bilmiyorum ama hala dönmüyor oğlum yüzüstü durmak istemiyorum tuttuğum zaman ayaklarını yere basmıyor yani bu demir eksikliğinden olabilir mi lütfen yardımcı olun bu soru için biraz geç kaldım🥺