Merhaba arkadaşlar oğlum 29 aylık 15 gündür tuvalet eğitimindeyiz ama bi türlü yapmıyor tutuyor çişinide kakasınıda korkuyorum hasta olucak diye , çok her gün sanki yeniden başlamışız gibi hissediyorum ne olucak böyle fikri olan lütfen yazsın ihtiyacım var