Alparslansmother 7-8 ay anlarım da 21 ay da hălă sütün gelmesi imkansiz değil mi ya..
Emzirmeyi bırakanların sütü hemen kesilmiyor bu arada. Ben bırsktıralı 8 ay oldu, şimdi denedim yok denecek kadar minicik bir sıvı gördüm. Öncesinde sıvı geliyordu ama tabii ki sağmaya başlayıp devam etsem süt geri gelmez, sanmıyorum.
Sizde sağınca 5cc çıkacağını sanmıyorum ya.
Siz hamile kalıp doğuruncaya kadarda o sütün göğsünüzde kalacağını düşünmüyorum.
Sütün bitmesi için eczaneden ilaç alınıyor diye biliyorum. Bilen biri daha net bilgilendirir umarım